2005-11-02

Så jävla enkelt är det

Sätt mig på utmaning och jag nappar. Så enkelt är det. Det vet fjanten som fick mig att cykla en vecka till Skåne i somras, och det vet onda familjemedlemmar.

Nu har Mr. R. Krohnman dragit in mig något. Jag ska snart åka tillbaks till jobbet för att jobba sen kväll, men gör ett akut försök.







ALLA SKA MED. SÅ ENKELT ÄR DET.

Alla medborgare ska rösta. Så enkelt är det.
Alla ska delta. Så enkelt är det.
Alla ska ha en till chans. Så enkelt är det.
Alla ska få sysselsättning. Så enkelt är det.
Alla invandrare ska älska Socialdemokratin. Så enkelt är det.
Alla invandrare är som Ibbe. Så enkelt är det.
Alla kommuner ska ha bidrag. Så enkelt är det.
Alla som vill ha ett trevlig liv är onda. Så enkelt är det.
Alla kvinnor måste kvoteras in. Så enkelt är det.
Alla jobb delas ut av Staten. Så enkelt är det.
Alla ska rösta rätt 2006. Så enkelt är det.
Alla är rädda för att ha det som i USA. Så enkelt är det.
Alla som jobbar kväll är det SYND OM. SÅ JÄVLA ENKELT ÄR DET.

Fyll gärna på.

Det här sosseriet är så underbart (även om jag missat det mesta av kongreSsen) att man skulle kunna köra en motkampanj på temat.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mitt bidrag genom en bild:

http://img10.imageshack.us/my.php?image=allaskamed12in.jpg

sakine sa...

Yes, djurgårdsslogans går alltid an ;)

Anonymous: *rys*
Länk lovas skickas till onda sossar.

Morgonnyheterna rapporterar att:

Socialdemorkaterna BACKAR med 2,2 procentenheter. Härligt att tappa när man haft uppmärksamhet på sig.

V hår upp något (jävlarrrr)?!

Fp ner ngt.

Anonym sa...

Vem fan är 'Ibbe'? ...är det någon sorts 'mönsterasylant'?

Bidrag:

Alla borde få fuska på tyskprov :o)

Att vänstern går upp något är väl inget konstigt, ca 50% av valboskapen brukar normalt vara ganska korkade.

sakine sa...

RL: Ibbe = Ibrahim Baylan! You, det måste man ju veta len.

Tyskprov...*plågas av svaga minnen*

Nå, nå. Tack för bidrag.

sakine sa...

HAHAHA!!

Läste några roliga där ute i resten av bloggvärlden. Bäst hittills, är den som ska attrahera muslimer:

"Allah ska med. Så enkelt är det"

:oD