2006-09-11

Enpartistaten.se stressar

Jag hurrade säkert när Enpartistaten drog i gång, förstås. Ho ho, ja vad bra! Granska makten. Jag ska besöka er daaaagligen! Men en sak stör mig med deras sida. Stör mig rejält:

"Byggföretagens avgifter till (s) hittills i år", ner till höger, och så tickar slantarna i väg. Jag får magsår! Får svårt att andas. Vägrar stanna längre än 5 sekunder på hemsidan.

Usch. Hur blir det vid borgerligt styre, kommer vi att slippa se det där då? Inte? Kommer inte ens takten dämpas? Tvärtom? Åhååå...

1 kommentar:

Unknown sa...

Blir ju snäppet svårare för Byggnads att motivera höga avgifter som finansierar S om fackföreningsavgiften inte längre är avdragsgill.

Men nä, det lär väl inte hända så mycket. Varje gång ett hus byggs i det här landet ska sossarna indirekt få pengar för det. Så är det, för alla ska med.

Kan inte facken börja lobba som vilken intresseorganisation som helst istället? undrar man.